محبت+آرامش
محبت+آرامش
   نشانه


هر از چند گاهی برای آنکه دوستش داری

نشانه ای بفرست تا بیادش آوری که هنوز

قلبی برایش می تپد،واین آن نشانه است.

"شکسپیر"



نظرات شما عزیزان:

REZA
ساعت12:44---15 خرداد 1394
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی

پاسخ:خیلی ممنون


سمیرا
ساعت13:01---28 ارديبهشت 1394


رضا
ساعت9:50---12 ارديبهشت 1394
روزگاري كه جنون رونق بازارم بود تو كجا بودي كه بيايي به پرستاري من؟

رضا
ساعت18:51---11 ارديبهشت 1394
یک عالمه اتفاق

دورم را گرفته اند

نه می افتند

نه میمانند

فقط میرقصند....


رضا
ساعت18:49---11 ارديبهشت 1394
ﻣـــﺎ ﺁﺩﻣـــــــﺎ ؛ ﻫـﻤـﯿــﺸـــﻪ ﺩﻟـﺘـﻨـــــﮓ ﺍﻭﻧــﮯ ﻫـﺴــﺘــﯿــــﻢ ﮐـــﻪ ﻧــﯿــﺴـــــﺖ !!! ﺣـــﻮﺻــﻠـــﻪ ﮐــﺴــــــﮯ ﺭﻭ ﻧــﺪﺍﺭﯾـــــﻢ ﮐـــﻪ ﻫــﺴــﺖ . . . ﻭﺍﺳــــﻪ ﻫـﻤــﯿــﻨــــﻪ ﺍﺻــــﻦ ﺧـــﻮﺷـﺤــــﺎﻝ ﻧـﯿــﺴــﺘـﯿـــﻢ . . . !!! "یادت باشه " ﻫـﯿــﭽــــﻮﻗـﺖ ﮐــﺴـــــﮯ ﺭﻭ ﭘـــﺲ ﻧـــﺰﻥ ﮐـــﻪ ﺩﻭﻭﺳـﺘــــﺖ ﺩﺍﺭﻩ ؛ ﻣــﺮﺍﻗـﺒــﺘــــﻩ ، ﻧـﮕـــﺮﺍﻧــﺘـــﻩ !!! ﭼــــﻮﻭﻭﻥ ﯾـــﻪ ﺭﻭﺯ ﺑــﯿـــــﺪﺍﺭ ﻣـﯿـــﺸـــﮯ ﻭ ﻣـﯿــﺒـﯿــﻨــــﮮ . . . ﻣــــﺎﻩ و خورشید زندگیت ﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳــــﺖ ﺩﺍﺩﮮ !!! ﻭﻗــﺘــــﮯ ﮐـــﻪ ﺩﺍﺷـﺘــــﮯ ﺳـﺘـــــﺎﺭﻩ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣـﯿــﺸـﻤــــﺮﺩﮮ

رضا
ساعت18:48---11 ارديبهشت 1394
اگر وقت نداری با من صحبت کنی درکت میکنم. اگه وقت نداری من رو ببینی درکت میکنم. اگه وقت نداری حالم رو بپرسی درکت میکنم. اما اگر دیگر دوست نداشتم، اینبار نوبت توست که درکم کنی.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, توسط باران
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.